REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARĂ

REGULAMENT INTERN HOTEL AMMON***  2021

Regulamentul de ordine interioara si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele functionarii in conditii civilizate si conform normelor legale. Nerespectarea acestora de catre turisti obliga administratia la luarea masurilor de neacceptare sau excludere a acestora din complex.

I. Tarife  ALL INCLUSIVE LIGHT +

Tarifele HOTEL AMMON*** diferă în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioada si de numărul de persoane din cameră.

Tariful suplimentar de masă pentru oaspeții adiționali este:

Conditii copii:

  • Pentru copiii cu varstele cuprinse intre 0 – 2,99 ani se ofera gratuitate la pachetul de cazare + masa; la cerere, se poate oferi pătuț tip țarc pentru bebelusi, în limita disponibilității;
  • Pentru copiii cu varstele cuprinse intre 3 – 6.99 ani se achita 60 lei/zi.
  • Pentru copiii cu varstele cuprinse intre 7 – 11.99 ani se achita 80 lei/zi
  • Pentru copiii cu varstele peste 12 ani se achita 100 lei/zi

Conditii adulti:

  • Al treilea adult (peste 12 ani) in camera dubla va achita un pat suplimentar in valoare de 50 ron/noapte + 100 lei/zi pentru masa.

Capacitate camera dubla

Într-o cameră dublă se poate adauga maxim un pat suplimentar sau un patuț pentru bebelusi(in limita unitatilor disponibile).

  • 2 adulti + 1 copil / 3 adulti
  • 2 adulti + 2 copii (cu varstele cuprinse intre 0-6.99 ani)
  • 2 adulti + 1 copil (cu varsta cuprinsa intre 0-6.99 ani) + 1 copil (cu varsta cuprinsa intre 7-11.99 ani)

Patul suplimentar (50 lei/noapte) devine obligatoriu in urmatoarele cazuri, respectand conditiile de capacitate camera dubla, specificate anterior:

  • 2 adulti + 2 copii
  • 2 adulti + 1 copil > 7 ani
  • 3 adulti

II.Politica de rezervare

Rezervarea se face prin intermediul urmatoarelor mijloace:

1. E-MAIL: la rezervari@ammon.ro SAU office@ammon.ro

2. TELEFON RECEPTIE: 0341 565 220

3. TELEFON MOBIL: 0758 043 843

• Pentru efectuarea rezervarilor, cu tarife STANDARD, clientii vor achita un avans de 50% din valorea totala a serviciilor turistice solicitate, urmand ca diferenta sa fie achitata cu 14 zile inainte de sosirea turistului la cazare.

Plata se face in baza facturii de avans emisa de SC ROSIM TURISM SA si transmisa prin e-mail dupa confirmarea disponibilitatii spatiilor de cazare solicitate.

• Plata se poate face prin virament bancar/card de credit/debit/card de vacanta/tichete de vacanta.

• Turistul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in factura pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.

• Rezervarea se considera finalizata numai dupa incasarea de catre societatea noastra a avansului solicitat.

• În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Hotel Ammon*** nu garanteaza disponibilitatea camerelor dorite la momentul cazarii.

*** Rezervarile cu reduceri se achita integral, conform informatiilor transmise de echipa Hotelului Ammon.

*** Tichetele de vacanta/sumele de pe cardurile de vacanta sunt nerambursabile.

III.Politica de anulare  

• Orice anulare PARTIALA sau TOTALA a serviciilor comandata de beneficiar trebuie facuta in scris.

•  Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresa de e-mail rezervari@ ammon.ro sau la numerele de telefon: 0758 043 843 sau 0341 565 220

• Dacă rezervarea este anulată cu minim 10 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision.

• Dacă rezervarea este anulată in intervalul 10 zile – 24 ore înainte de check-in, turistul este penalizat cu contravaloarea unei nopti de cazare cu regimul de masa inclus.

• Dacă rezervarea este anulată cu mai putin de 24 ore inainte de check-in sau în caz de neprezentare, Prestatorul isi rezerva dreptul de a penaliza turistul cu contravaloarea intregului sejur.

• Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile exceptie facand numai acelea in cazul carora a fost comunicata explicit si in scris de catre HOTEL AMMON*** alta politica de anulare aplicabila.

*** Rezervarile cu reduceri nu se pot anula si sunt nerambursabile.

In caz de forta majora (stare de urgenta/stare de alerta/restrictii impuse de Guvernul Romaniei), care impiedica sosirea turistului la unitatea hoteliera Ammon, la cererea turistului sejurul se va reprograma pentru o alta perioada (care sa indeplineasca aceleasi conditii tarifare) ori pentru urmatorul sezon.

IV.Politica de check-in si check-out

• Cazarea se face incepand cu orele 16:00,  iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 11:00.

• Oaspeții care eliberează camerele până la ora 11.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.

       V.Reguli de ordine interioara in complex

• Pe perioada sederii in HOTEL AMMON*** turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in hotel.

• Nu este permis calcatul pe iarba sau distrugerea de vreun fel a vegetatiei.

• Nu aveti voie sa introduceti alimente si bauturi in incinta complexului.

• Preparatele pentru MIC DEJUN/PRANZ/CINA se servesc DOAR in timpul programului de masa, in restaurant sau pe terasa acestuia.

• Nu este permis  nudismul sau orice forma de exhibitionism in cadrul complexului.

• Sezlongurile sunt gratuite si nu se rezerva prin asezarea unui prosop.

• Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, al Hotelului Ammon*** atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor la valorile afisate in lista obiectelor din inventar, regasita in mapa din camera.

•  Complexul hotelier nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.

•  Hotelul dispune de parcare proprie in interiorul unitatii, in limita locurilor disponibile. Nu se fac rezervari pentru locul de parcare.

•  Complexul hotelier nu percepe taxa de parcare si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).

• Complexul nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta. Bunurile de valoare trenuie  pastrate la seiful din receptie. Bunurile se predau pe baza de proces verbal de predare-primire.

• Turistii din afara complexului NU au acces la facilitatile din cadrul hotelului, precum: piscina, pool bar, loc de joaca pentru copii.

• Turistii din afara complexului au acces la facilitatile contra cost, precum: Restaurant A la Carte, Lobby Bar, Teren de sport, Sala de conferinte.

VI.Reguli de ordine interioara in camere

• Dupa ora 8:00, de Luni pana Duminica incepe serviciul de curatenie in camerele care nu prezinta semnul “DO NOT DISTURB”.

• Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile respectiv 2 zile, in cazul sejururilor prelungite. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.

• Prosoapele NU se folosesc in afara camerelor.

• Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator, etc)

VII.Reguli la piscina

• Nu este permis accesul la piscina persoanelor care au consumat bauturi alcoolice.

•  In zona piscinei este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie,casca de baie, papuci de plaja , prosop.

• Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice, escoriatii si leziuni ale pielii, chiar daca pielea este protejata cu orice fel de pansamente medicale.

• Copiii pot sta la piscina DOAR insotiti de un adult.

• Hotel Ammon*** nu este responsabil pentru vatamarile suferite de catre copii in cadrul complexului.

•  Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani este obligatorie utilizarea de pampers special pentru apa

• Folosirea prosoapelor si a lenjeriei din dotarea camerei este strict interzisa in alte scopuri (pentru piscina/plaja).

•  Sariturile in piscina sunt interzise.

• Accesul la piscina hotelului este gratuit NUMAI PENTRU CLENTII HOTELULUI.

• Nu se poate face rezervare pentru sezlong.

•  Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinei este obligatorie.

• Bauturile comandate vor fi servite exclusiv pe terasa, respectiv barul piscinei.

•  Adancimea minima a piscinei este de 145 cm si cea maxima de 180 cm.

• Capacitatea pisicinei este de 20 locuri.

• Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia

VIII. Program servicii ALL INCLUSIVE LIGHT +:

SERVICII DE MASA (BUFET SUEDEZ)

  • micul dejun se servește zilnic între orele 07.00-09:30
  • prânzul se servește zilnic între orele 12:30 -15:00;
  • cina se servește zilnic între orele 18:00-21:00
  • gustarile se servesc zilnic între orele 10:30 – 11:30; 16:00 – 17:00

SERVICII DE BAUTURI (bauturile incluse in pachet nu sunt imbuteliate)

  • apa plată, apa minerală, cafeaua și băuturile răcoritoare se pot servi la barul restaurantului, între orele 07:00-22:00 și pe terasa de la piscină între orele 10:00-18:00.
  • berea draft poate fi servita la barul restaurantului între orele 11:00-22:00 și pe terasa de la piscină între orele 11:00-17:00.
  • whisky, vodcă, vermut, vin (rosu, alb, rose) se vor servi la barul restaurantului, în timpul mesei de prânz (12:30 – 15.00) și cină (18:00 – 21:00).

Bauturile spirtoase (whisky, vodcă, vermut) se ofera in limita a 50-150 ml/persoana/masa.

Vinul se ofera in limita a 350 ml/persoana/masa.

ALTE SERVICII INCLUSE IN PACHETUL ALL INCLUSIVE LIGHT +

  • Parcare în limita locurilor disponibile
  • Scaune pentru copii, la restaurant
  • Pool Bar all inclusive (apă plată, apă minerală, cafea, băuturi răcoritoare, bere draft).
  • Receptie 24H
  • Acces Internet WIFI in camera/spatii comune
  • Acces la piscina
  • Umbrele și sezlonguri la piscina, în limita locurilor disponibile (ocuparea sezlongurilor se face în ordinea sosirii la piscină)
  • Prosoape pentru piscina
  • Loc de joacă pentru copii
  • Programe artistice pentru copii si adulți
  • Muzică live;

SERVICII NEINCLUSE (CONTRA COST)

  • Restaurant à la carte (Meniu mancare + bauturi)
  • Pizzerie à la carte
  • Pachet bauturi de la Barul de la receptie

IX.Sesizari si reclamatii

• Reclamatiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel.

• Reclamatiile facute sub orice formă dupa plecarea turistilor nu vor fi luate in considerare de catre PRESTATOR.

• Prestatorul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia

Cu stima,

Echipa Hotel Ammon

Last update: 29.03.2021